Jana Eyrová

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 327 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jana Eyrová koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jana Eyrová koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Skladem (dodání do 14 dnů)

Jana Eyrová koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Není skladem

Krátký popis
Román významné anglické autorky vypráví jeden z nejlepších milostných a dramatických příběhů všech dob. Příběh v dětství ponižované a odstrkované dívky, ze které i přesto vyroste silná a sebevědomá žena – Jana Eyrová. Ta přichází jako vychovatelka na panství pana Rochestera a v tajuplném a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jana Eyrová je 347 Kč

Výběr knih autora Charlotte Brontë

Zobrazit všechny knihy autora Charlotte Brontë
Výběr knih vydavatele Fortuna Libri

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fortuna Libri
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.