Jaroslava Pešicová - Kočky, psi a Robert Rauschenberg

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 400 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jaroslava Pešicová - Kočky, psi a Robert Rauschenberg koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
400 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jaroslava Pešicová - Kočky, psi a Robert Rauschenberg koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jaroslava Pešicová - Kočky, psi a Robert Rauschenberg koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
459 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jaroslava Pešicová - Kočky, psi a Robert Rauschenberg koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
377 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Jaroslava Pešicová - Kočky, psi a Robert Rauschenberg - Winter Tomáš. Cílem publikace, kterou v roce 2021 vydala GAVU Cheb ve spolupráci s Ústavem dějin umění AV ČR, v. v. i. u příležitosti stejnojmenné výstavy, není souhrnné zpracování tvorby Jaroslavy Pešicové. Soustřeďuje se na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jaroslava Pešicová - Kočky, psi a Robert Rauschenberg je 420 Kč

Výběr knih autora Tomáš Winter

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Winter

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav dějin umění Akademie věd ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.