Palmy na Vltavě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 1 065 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Palmy na Vltavě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 065 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Palmy na Vltavě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 071 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Palmy na Vltavě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 076 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Palmy na Vltavě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
910 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace věnuje pozornost aktuálnímu a dosud nezpracovanému tématu: vlivům původních kultur subsaharské Afriky, Oceánie a Ameriky na české výtvarné umění v letech 1850 - 1950. Tyto vztahy jsou obecně označovány termínem primitivismus. Kniha se soustředí nejen na konkrétní díla, spojená s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Palmy na Vltavě je 1 030 Kč

Výběr knih autora Tomáš Winter

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Winter
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.