Jdi na venkov!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 080 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jdi na venkov! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 080 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jdi na venkov! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 235 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Jdi na venkov! - Machalíková Pavla;Winter Tomáš. Výtvarné umění a lidová kultura v českých zemích 1800-1960 Venkov, lidové tradice a výtvarná kultura venkovského lidu jsou v různých formách součástí našeho života. Kniha představuje a interpretuje zdroje a podoby zájmu o venkovské…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jdi na venkov! je 1 157 Kč

Výběr knih autorů Tomáš Winter , Pavla Machalíková

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Winter, Pavla Machalíková
Výběr knih vydavatele Arbor vitae

Zobrazit všechny knihy vydavatele Arbor vitae
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.