Jdou krásné básně kolem mne

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 343 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jdou krásné básně kolem mne koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jdou krásné básně kolem mne koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jdou krásné básně kolem mne koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
378 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jdou krásné básně kolem mne koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
353 Kč
Není skladem

Jdou krásné básně kolem mne koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
344 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Jdou krásné básně kolem mne - Merth František Daniel. Knižní výbor z básní Františka Daniela Mertha (1915 – 1995) doplněný literární biografií editora Michala Gruse. Každý verš musí být přepsaný kus života. Svět zachycený veršem je pro mne autentičtější a reálnější než skutečnost…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jdou krásné básně kolem mne je 357 Kč

Výběr knih autora František Daniel Merth

Zobrazit všechny knihy autora František Daniel Merth
Výběr knih vydavatele Měsíc ve dne

Zobrazit všechny knihy vydavatele Měsíc ve dne
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.