O zvířatech od mravenců k medvídkovi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 210 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

O zvířatech od mravenců k medvídkovi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: O zvířatech od mravenců k medvídkovi - Zemina Jaromír. V této knížce Jaromír Zemina shromáždil básně a básnické prózy, v nichž líčí své zkušenosti se zvířaty a vyznává se z lásky k nim, ať jsou to mravenci, ptáci, ryby, psi nebo krávy a koně – ti především. Jim věnuje text nejdelší,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy O zvířatech od mravenců k medvídkovi je 210 Kč

Výběr knih autora Jaromír Zemina

Zobrazit všechny knihy autora Jaromír Zemina
Výběr knih vydavatele Měsíc ve dne

Zobrazit všechny knihy vydavatele Měsíc ve dne
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.