Orbis urbis

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 1 074 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Orbis urbis koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 074 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Orbis urbis koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 080 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Orbis urbis koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 085 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Orbis urbis koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
914 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nový román Orbis urbis Catherine Ébert-Zeminové je epicko-lyrická syntéza osobních, rodových a kolektivních dějin, jejichž pojítkem je hlavní postava, autorčino druhé já, a také jazyk coby nejvlastnější živel, s nímž se její identita vypravěče doslova překrývá. Tetralogie se mnohými motivy a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Orbis urbis je 1 038 Kč

Výběr knih vydavatele Měsíc ve dne

Zobrazit všechny knihy vydavatele Měsíc ve dne
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.