Pravdu říkat, pravdu žít

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 257 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pravdu říkat, pravdu žít koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
257 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pravdu říkat, pravdu žít koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravdu říkat, pravdu žít koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravdu říkat, pravdu žít koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravdu říkat, pravdu žít koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravdu říkat, pravdu žít koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
262 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Pravdu říkat, pravdu žít - Gális Radek. Kniha Pravdu říkat, pravdu žít, obsahuje deset životních příběhů lidí, kteří se zasloužili o naši svobodu, demokracii a občanskou společnost. Někteří vzpomínají i na spolupráci s prezidentem Václavem Havlem, od jehož úmrtí letos uplyne 10 let.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pravdu říkat, pravdu žít je 275 Kč

Výběr knih autora Radek Gális

Zobrazit všechny knihy autora Radek Gális
Výběr knih vydavatele Měsíc ve dne

Zobrazit všechny knihy vydavatele Měsíc ve dne
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.