Jedeme v tom spolu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jedeme v tom spolu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
117 Kč
Není skladem

Krátký popis
Asi si si to dovedete živě představit. Svatba se blíží a vy, kudy chodíte, tudy si stále opakujete manželský slib. Řekly jste si ho v duchu snad milionkrát, ale stejně máte trochu obavu, abyste u oltáře neměly „okno“… Přitom to není jen o tom, naučit se text zpaměti. Myslím si, že je důležité…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jedeme v tom spolu je 117 Kč

Výběr knih autora Kateřina Šťastná

Zobrazit všechny knihy autora Kateřina Šťastná
Výběr knih vydavatele Paulínky

Zobrazit všechny knihy vydavatele Paulínky
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.