Jen další konec světa - 33 rozhovorů o antropocénu, "věku člověka" vedl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 314 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jen další konec světa - 33 rozhovorů o antropocénu, "věku člověka" vedl koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jen další konec světa - 33 rozhovorů o antropocénu, "věku člověka" vedl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jen další konec světa - 33 rozhovorů o antropocénu, "věku člověka" vedl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bojí se sloni smrti? Cítí stromy bolest? Proč si tak rádi vyprávíme o koncích světa? Proč náš jazyk nestačí k popsání výzev dnešní doby? A jakou roli v tom všem hrají vědci? I takové otázky pokládal spisovatel a novinář Štěpán Kučera v rozhovorech, které vycházely od roku 2017 v Salonu Práva.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jen další konec světa - 33 rozhovorů o antropocénu, "věku člověka" vedl je 324 Kč

Výběr knih autora Štěpán Kučera

Zobrazit všechny knihy autora Štěpán Kučera
Výběr knih vydavatele Druhé město

Zobrazit všechny knihy vydavatele Druhé město
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.