Jidáš byl Ufon...a jiné příběhy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 235 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jidáš byl Ufon...a jiné příběhy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jidáš byl Ufon...a jiné příběhy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jidáš byl Ufon...a jiné příběhy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
244 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jidáš byl Ufon...a jiné příběhy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jidáš byl Ufon...a jiné příběhy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jidáš byl Ufon...a jiné příběhy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha s námi v šesti povídkách prosycených jemným humorem postupně stoupá ze stok Istanbulu a staropražského podzemí, přes přízemí brazilské džungle, uliček New Orleansu či harému damašského paši až do nadhledu Jizerských hor i australského pohoří Stirling Range.V ději se stále prolíná realita…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jidáš byl Ufon...a jiné příběhy je 254 Kč

Výběr knih autora Štěpán Kučera

Zobrazit všechny knihy autora Štěpán Kučera
Výběr knih vydavatele Druhé město

Zobrazit všechny knihy vydavatele Druhé město
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.