Všechno nejlepší - Tisíc čísel a dvacet let Salonu Práva

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 376 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Všechno nejlepší - Tisíc čísel a dvacet let Salonu Práva koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Všechno nejlepší - Tisíc čísel a dvacet let Salonu Práva koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Všechno nejlepší - Tisíc čísel a dvacet let Salonu Práva koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
342 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sto nejživějších textů vybraných z tisíce čísel Salonu, kulturní a literární přílohy deníku Právo. Původní publicistika, eseje od Bělohradského, Kosíka nebo Přibáně. Tvorba českých spisovatelů Hakla, Stančíka, Bellové či Rudiše, texty z pozůstalosti Haška, Hrabala a Skácela. Rozhovory s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Všechno nejlepší - Tisíc čísel a dvacet let Salonu Práva je 373 Kč

Výběr knih autora Štěpán Kučera

Zobrazit všechny knihy autora Štěpán Kučera
Výběr knih vydavatele Druhé město

Zobrazit všechny knihy vydavatele Druhé město
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.