Největší lekce dona Quijota - Důmyslný derviš Sidi Hamet Ibn Enheli a voják Saavedra

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 235 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Největší lekce dona Quijota - Důmyslný derviš Sidi Hamet Ibn Enheli a voják Saavedra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Největší lekce dona Quijota - Důmyslný derviš Sidi Hamet Ibn Enheli a voják Saavedra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Největší lekce dona Quijota - Důmyslný derviš Sidi Hamet Ibn Enheli a voják Saavedra koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
244 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Největší lekce dona Quijota - Důmyslný derviš Sidi Hamet Ibn Enheli a voják Saavedra koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Největší lekce dona Quijota - Důmyslný derviš Sidi Hamet Ibn Enheli a voják Saavedra koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Největší lekce dona Quijota - Důmyslný derviš Sidi Hamet Ibn Enheli a voják Saavedra koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Největší lekce dona Quijota s podtitulem Důmyslný derviš Sidi Hamet Ibn Enheli a voják Saavedra je trochu jako koláž, kde se historie setkává s mýty a příběhy již napsanými, přičemž středem zcela přirozeně prostupuje příběh nový, poutavý a s řadou aktuálních přesahů. Ostatně právě takové psaní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Největší lekce dona Quijota - Důmyslný derviš Sidi Hamet Ibn Enheli a voják Saavedra je 253 Kč

Výběr knih autora Štěpán Kučera

Zobrazit všechny knihy autora Štěpán Kučera
Výběr knih vydavatele Druhé město

Zobrazit všechny knihy vydavatele Druhé město
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.