Jirka a indiáni

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jirka a indiáni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jirka a indiáni koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jirka a indiáni koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jirka a indiáni koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kdo jiný než Pavel Čech by měl vytvořit knihu o malém chlapci, který má rád indiány? Kdo jiný než autor, jehož obrazotvornost tak vydatně čerpá ze světa jeho dětství? Kdo jiný než člověk, který dodnes několikrát ročně mizí s přáteli do lesů, aby se tam s lukem a šípy skryl před bledými tvářemi?…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jirka a indiáni je 248 Kč

Výběr knih autora Pavel Čech

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Čech
Výběr knih vydavatele Petrkov

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petrkov
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.