Joker Muž, který se přestal smát (2)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 357 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Joker Muž, který se přestal smát (2) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Joker Muž, který se přestal smát (2) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
374 Kč
Není skladem

Joker Muž, který se přestal smát (2) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Joker Muž, který se přestal smát (2), Autoři : Carmine di Giandomenico, Rok vydání : 2025,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Joker Muž, který se přestal smát (2) je 352 Kč

Výběr knih autora Carmine Di Giandomenico

Zobrazit všechny knihy autora Carmine Di Giandomenico
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.