Julius Caesar - The Tragedy of Julius Ceasar

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 169 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Julius Caesar - The Tragedy of Julius Ceasar koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Julius Caesar - The Tragedy of Julius Ceasar koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Julius Caesar - The Tragedy of Julius Ceasar koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Julius Caesar - The Tragedy of Julius Ceasar koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
235 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Julius Caesar - The Tragedy of Julius Ceasar koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
138 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Julius Caesar - The Tragedy of Julius Ceasar koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
162 Kč
Není skladem

Julius Caesar - The Tragedy of Julius Ceasar koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
295 Kč
Není skladem

Julius Caesar - The Tragedy of Julius Ceasar koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Drama a divadelní hry od společnosti Romeo.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Julius Caesar - The Tragedy of Julius Ceasar je 195 Kč

Výběr knih autora William Shakespeare

Zobrazit všechny knihy autora William Shakespeare
Výběr knih vydavatele Romeo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Romeo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.