Just So Stories (Collins Classics)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 86 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Just So Stories (Collins Classics) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
86 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Just So Stories (Collins Classics) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
100 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Just So Stories (Collins Classics) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
101 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Just So Stories (Collins Classics) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
HarperCollins is proud to present its incredible range of best-loved, essential classics. How did the leopard get its spots? Why do the tides ebb and flow? How did the elephant get its trunk? And how was the alphabet made? Rudyard Kipling's classic collection of fables answers the great…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Just So Stories (Collins Classics) je 121 Kč

Výběr knih autora Joseph Rudyard Kipling

Zobrazit všechny knihy autora Joseph Rudyard Kipling
Výběr knih vydavatele HarperCollins UK

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins UK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.