Něco o mém životě (pro přátelé známé i neznámé)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Něco o mém životě (pro přátelé známé i neznámé) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Něco o mém životě (pro přátelé známé i neznámé) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Něco o mém životě (pro přátelé známé i neznámé) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Něco o mém životě (pro přátelé známé i neznámé) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Není skladem

Něco o mém životě (pro přátelé známé i neznámé) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
285 Kč
Není skladem

Krátký popis
Něco o mém životě (pro přátele známé i neznámé) je Kiplingova poslední kniha, začal ji psát zhruba půl roku před smrtí. Je to kniha milých vzpomínek, která vrhá zajímavé světlo na jeho život a práci. Začíná popisem dětství v Indii a poté v Anglii, kam ho rodiče – jak bylo tehdy obvyklé –…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Něco o mém životě (pro přátelé známé i neznámé) je 284 Kč

Výběr knih autora Joseph Rudyard Kipling

Zobrazit všechny knihy autora Joseph Rudyard Kipling
Výběr knih vydavatele Dauphin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dauphin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.