The Jungle Book & The Second Jungle Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 90 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Jungle Book & The Second Jungle Book koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
118 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Jungle Book & The Second Jungle Book koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
120 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Jungle Book & The Second Jungle Book koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
90 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

The Jungle Book & The Second Jungle Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
102 Kč
Není skladem

Krátký popis
The Jungle Book introduces Mowgli, the human foundling adopted by a family of wolves. It tells of the enmity between him and the tiger Shere Khan, who killed Mowgli's parents, and of the friendship between the man-cub and Bagheera, the black panther, and Baloo, the sleepy brown bear, who…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Jungle Book & The Second Jungle Book je 107 Kč

Výběr knih autora Joseph Rudyard Kipling

Zobrazit všechny knihy autora Joseph Rudyard Kipling
Výběr knih vydavatele Wordsworth Editions

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wordsworth Editions
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.