Plop! Vyvrtil Žlahvout pšunt i chlpal li

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Plop! Vyvrtil Žlahvout pšunt i chlpal li koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Plop! Vyvrtil Žlahvout pšunt i chlpal li koupíte na Albatros
Albatros
253 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Plop! Vyvrtil Žlahvout pšunt i chlpal li koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Plop! Vyvrtil Žlahvout pšunt i chlpal li koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Plop! Vyvrtil Žlahvout pšunt i chlpal li koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
223 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vochvorný pláskání, odřeč ta znechvuřená jako by něco připomínala. Jásujou sutmění slápavců v slájích? Slyšíte spílání, kňourání, hlahol a nářek? Vybavují se slova, jaká není radno vyslovovat ani zaznamenávat písmem? Odehrávají se zde snad nějaké ničemnosti? Dost možná. Vězte však, že to vše se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Plop! Vyvrtil Žlahvout pšunt i chlpal li je 248 Kč

Výběr knih autora Ivan Wernisch

Zobrazit všechny knihy autora Ivan Wernisch
Výběr knih vydavatele Meander

Zobrazit všechny knihy vydavatele Meander
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.