Půjčovna dřevěných dortů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 212 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Půjčovna dřevěných dortů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Půjčovna dřevěných dortů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Půjčovna dřevěných dortů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Půjčovna dřevěných dortů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Půjčovna dřevěných dortů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
236 Kč
Není skladem

Půjčovna dřevěných dortů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
211 Kč
Není skladem

Krátký popis

Básně Ivana Wernische doplňuje rozhovor "Ó nešťastný pupkozřec!" , který s autorem vedla Wanda Heinrichová.
Blíží se panoptikum, blíží se maringotky s azalkami a záclonkami, kabaretní vozy Tatarů a plukovní kantýna s tureckou hudbou, velbloudi, sloni, antilopy, pokrotlé vlčí smečky…

Blíží se panoptikum, blíží se maringotky s azalkami a záclonkami, kabaretní vozy Tatarů a plukovní kantýna s tureckou hudbou, velbloudi, sloni, antilopy, pokrotlé vlčí smečky vypasené na zimu, už se sem blíží široké, loudavé selské vozy s peřinami a skříněmi, dlouhá procesí s korouhvemi, vypovězená šlechtična se všemi svými předky v okurkových lahvích. Způsobí náhlou noc ohromné hejno vřeštících ptáčků, ve tmě a zvířeném prachu se zastavuje čas. Kolik je na nebi sluncí?

">Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Půjčovna dřevěných dortů je 223 Kč

Výběr knih autora Ivan Wernisch

Zobrazit všechny knihy autora Ivan Wernisch
Výběr knih vydavatele Malvern

Zobrazit všechny knihy vydavatele Malvern
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.