Staré řecké báje a pověsti pro děti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 169 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Staré řecké báje a pověsti pro děti koupíte na Grada
Grada
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 4 další varianty  
Staré řecké báje a pověsti pro děti koupíte na Grada
Grada
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Staré řecké báje a pověsti pro děti koupíte na Grada
Grada
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Staré řecké báje a pověsti pro děti koupíte na Grada
Grada
159 Kč
Není skladem

Staré řecké báje a pověsti pro děti koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Není skladem

Staré řecké báje a pověsti pro děti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Staré řecké báje a pověsti pro děti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Staré řecké báje a pověsti pro děti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Staré řecké báje a pověsti pro děti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Není skladem

Staré řecké báje a pověsti pro děti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ve všech knížkách, které pojednávají o starých řeckých bájích a pověstech, jsou hlavními hrdiny lidští rekové. Bohové se objevují jen jako stručná sdělení, že ten a ten bůh pomohl tomu a tomu hrdinovi, jiný mu zase kladl překážky. Ale zapomíná se na to, že to byli právě bohové, kdo byli…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Staré řecké báje a pověsti pro děti je 221 Kč

Výběr knih autora Michal Vaněček

Zobrazit všechny knihy autora Michal Vaněček
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.