Kamaráti zo Snehuliakova 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 377 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kamaráti zo Snehuliakova 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
377 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Po úspešnom prvom diely príbehov kamarátov zo Snehuliakova vychádza druhý diel ich bláznovstiev. Letné prázdniny ubehli ako voda. Kamaráti Kuko a Puki musia znova zasadnúť do školských lavíc, no tento raz už ako piataci. Okrem čoraz krajšej Getky a dobráka Fibiho čaká na nich aj veľa zábavných…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kamaráti zo Snehuliakova 2 je 377 Kč

Výběr knih autorů Július Belan , Rakučák Marek

Zobrazit všechny knihy autora Július Belan, Rakučák Marek
Výběr knih vydavatele HladoHlas

Zobrazit všechny knihy vydavatele HladoHlas
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.