Tajomný prípad agenta Bananyho

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tajomný prípad agenta Bananyho koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
155 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Tajomný prípad agenta Bananyho koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
161 Kč
Není skladem

Krátký popis
Agent Banany patrí k najlepším agentom v krajine, preto dostal lákavú ponuku pracovať pre tajnú organizáciu. Má to však jeden háčik. Bude sa musieť podrobiť špeciálnym skúškam, ktoré rozhodnú o jeho ďalšej kariére. Počas plavby do tréningového centra sa stane niečo nečakané: bez stopy sa stratí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tajomný prípad agenta Bananyho je 158 Kč

Výběr knih autora Július Belan

Zobrazit všechny knihy autora Július Belan
Výběr knih vydavatele Taktik

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taktik
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.