Kto si trúfne na Peťa?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 174 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kto si trúfne na Peťa? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
174 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kto si trúfne na Peťa? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kto si trúfne na Peťa? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
146 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Kto si trúfne na Peťa? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
162 Kč
Není skladem

Kto si trúfne na Peťa? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
164 Kč
Není skladem

Kto si trúfne na Peťa? koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
185 Kč
Není skladem

Krátký popis
Peťo patrí ktým, ktorí to nemajú práve na ružiach ustlané. Decká vtriede sa mu neustále posmievajú arobia mu zle. Keďže nemá žiadnych kamarátov, vjeden deň, keď opäť uteká pred rozzúrenými chalanmi, sa ukryje vparku. Apráve tam stretne svojich záchrancov anajlepších kamarátov. Chodí ku nim vždy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kto si trúfne na Peťa? je 172 Kč

Výběr knih autora Július Belan

Zobrazit všechny knihy autora Július Belan
Výběr knih vydavatele Elist

Zobrazit všechny knihy vydavatele Elist
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.