To je finta, Carlos!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

To je finta, Carlos! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
To je finta, Carlos! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V záverečnej štvrtej časti futbalovej série sa Carlos so spoluhráčmi nevie dočkať domácich majstrovstiev sveta klubov. Nikto nepochybuje o tom, že budú siahať po titule. No veľmi rýchlo príde tvrdý pád a Modrí gepardi sklamú všetkých fanúšikov. Počas sezóny sa Carlos s Felipem a Silvinhom…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy To je finta, Carlos! je 271 Kč

Výběr knih autora Július Belan

Zobrazit všechny knihy autora Július Belan
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.