Kápézetka milované dcery Boží

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 44 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kápézetka milované dcery Boží koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
44 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kápézetka milované dcery Boží koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
47 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kápézetka milované dcery Boží koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
46 Kč
Není skladem

Kápézetka milované dcery Boží koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
51 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kápézetka milované dcery Boží koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
53 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tato kniha je věnovaná všem ženám a dívkám, které se nemají rády, které si nevěří a připadají si podřadné. Možná mají pocit, že si musí všechno zasloužit a odpracovat, že musí neustále dokazovat sobě i jiným alespoň špetku své hodnoty. Ženám, které sužují pocity viny, které mají i strach, že…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kápézetka milované dcery Boží je 48 Kč

Výběr knih autora Kateřina Šťastná

Zobrazit všechny knihy autora Kateřina Šťastná
Výběr knih vydavatele Cesta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cesta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.