Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku.
Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.
Katalog podpůrných opatření – dílčí část pro žáky s potřebou
podpory ve vzdělávání z důvodu sluchového postižení poskytuje
informace o typech sluchových vad, možnostech jejich kompenzace,
dopadu sluchového postižení do vzdělávacího procesu a nabízí
učitelům spoustu užitečných rad a informací, jak mohou uzpůsobit a
podpořit vzdělávání těchto žáků s ohledem na symptomatiku jejich
postižení. Úvod publikace se podrobněji zaměřuje na popis
sluchových vad, který čtenáři pomůže lépe pochopit s jakými
obtížemi se žáci s konkrétním typem postižením potýkají – zejména
ve školním prostředí. Míra sluchového postižení se stala odrazovým
můstkem pro stanovení stupně podpůrných opatření, proto je třeba
nejdříve porozumět obtížím, které s sebou sluchové postižení v
jednotlivých stupních nese. Druhá část publikace čtenáře seznamuje
se způsobem zařazování žáků se sluchovým postižením do jednotlivých
stupňů podpůrných opatření. Míra sluchového postižení přitom nemůže
být jediným kritériem pro zařazení žáka do konkrétního stupně PO,
je pouze jakýmsi vodítkem. Důležité je posouzení samostatnosti a
dosažených kompetencí – zejména v oblasti komunikace a osvojení
jazykových kompetencí v jazyce českém. Ve třetím díle publikace je
kladen důraz na důležitou úlohu pedagogů a jejich diagnostiky v
procesu nastavování podpůrných opatření. Podrobněji popisuje proces
podpory v prvním stupni PO, a teprve, když nastavená podpora
selhává, přistupuje se k diagnostice speciálněpedagogické v SPC pro
sluchově postižené. Nejdůležitější část publikace čtenáře seznamuje
s jednotlivými podpůrnými opatřeními, jak je definuje vyhláška
27/20016 Sb. o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími
potřebami a žáků nadaných. Podpůrná opatření jsou popisována ve
vztahu ke sluchovému postižení a míra podpory je specifikována v
jednotlivých stupních PO. Užitečné a inspirativní mohou být pro
pedagogy ilustrativní příklady, kterých je v publikaci celá řada.
Abychom mohli správně nastavit podporu žákovi se sluchovým
postižením, musíme nejdříve správně rozklíčovat obtíže, které
vzhledem ke svému postižení žák má. Učitel je tím, kdo má v rukou
možnosti uzpůsobit vzdělávání podle jeho potřeb. Autoři věří, že
tato publikace přinese odpovědi na jejich otázky a pomůže jim se
lépe zorientovat v dokumentech školských poradenských zařízení,
které k jednotlivým žákům se SP do školy přicházejí.
Knížka krátkých fejetonů o výchově a o tom, jak to vlastně udělat,
aby doma bylo dobře. Marek Herman zkoumá svět malých dětí,
porovnává ho s pohledem nás dospělých a hledá základní kameny, na
kterých lze postavit rodinnou pohodu. Proč je dneska tolik
rozmazlených dětí, proč neposlouchají a proč jim vlastně rodiče
donekonečna ustupují? Autor se také zaměřuje na postavení mámy v
dnešní rodině, to je linka, která celou knihu propojuje. Proč mámy
dělají doma dětem služky? Proč jsou věčně uštvané a vystresované?
Proč dělají služky dokonce i svým partnerům? A co s tím? Stylem
psaní autor navazuje na své dvě úspěšné knihy "Najděte si svého
marťana" a "Jsi tam, brácho?". Také zde si se čtenářem vlastně
povídá: nutí ho, aby se zastavil, přemýšlel o sobě, o svém životě a
o své rodině. K čemu tedy máme rodinu? A k čemu vlastně máme ty
děti? A dá se v dnešním světě ještě vůbec v pohodě vychovávat?
Můžeme se přitom ještě pořád spolehnout na svůj selský rozum? Nebo
je to všechno nenávratně pryč?
Stále hledáte nějaké knihy on-line
a už Vás nebaví procházet všechny e-shopy?
Najděte všechny knihy, které si chcete koupit. Přidejte si je do košíku a nechte nás, abychom porovnali ceny a dostupnost e-shopů s knihami a zobrazili Vám ty nejvýhodnější nabídky!
Pak již stačí jen přejít do vybraného e-shopu a knihy si objednat...