Každý průšvih nemusí být krize

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 122 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Každý průšvih nemusí být krize koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
122 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Každý průšvih nemusí být krize koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
109 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Každý průšvih nemusí být krize koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
138 Kč
Není skladem

Každý průšvih nemusí být krize koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
119 Kč
Není skladem

Krátký popis
Všech šestnáct povídek druhého vydání úspěšné knížky se věnuje průšvihům, které nejsou krizemi. Inspirací autorovi bylo jak prostředí softwarové firmy, tak i běžné denní situace, které samy o sobě, pokud se to v nich sami nesnažíte nalézt, snad ani nejsou k smíchu. Povídky je ale zachycují s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Každý průšvih nemusí být krize je 122 Kč

Výběr knih autora Michal Vaněček

Zobrazit všechny knihy autora Michal Vaněček
Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.