Pugét aneb Jak to bylo s Erbenovou Kyticí?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 227 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pugét aneb Jak to bylo s Erbenovou Kyticí? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pugét aneb Jak to bylo s Erbenovou Kyticí? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pugét aneb Jak to bylo s Erbenovou Kyticí? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pugét aneb Jak to bylo s Erbenovou Kyticí? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Není skladem

Pugét aneb Jak to bylo s Erbenovou Kyticí? koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
242 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jak by zněly Erbenovy balady, kdyby byly vyprávěny s humorem? Franta, obyčejný maturant, je na pokraji zoufalství z povinné četby „Kytice“. Vše se změní, když se mu zjeví samotná Polednice – ale ne taková, jak ji znáte. Ukáže mu pravdivé a překvapivě zábavné verze známých balad, které v sobě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pugét aneb Jak to bylo s Erbenovou Kyticí? je 244 Kč

Výběr knih autora Michal Vaněček

Zobrazit všechny knihy autora Michal Vaněček
Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.