Osud a volba

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 147 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Osud a volba koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
147 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Osud a volba koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Osud a volba koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
171 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Osud a volba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
141 Kč
Není skladem

Osud a volba koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
156 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sedm osobností, které se nejspíše nikdy nepotkaly a přece mají něco společného. Muž od koní a ředitel Národního hřebčína Jiří Machek, vysokoškolský pedagog Sean Pollock, plastický chirurg Roman Kufa, architektka a básnířka Anna Beata Háblová, František Piškanin, podnikatel, Colloredo- Mansfeld,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Osud a volba je 158 Kč

Výběr knih autorů Marek Toman , Martina Riebauerová

Zobrazit všechny knihy autora Marek Toman, Martina Riebauerová
Výběr knih vydavatele Gasset

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gasset
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.