Kdo bydlí v lese?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 62 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kdo bydlí v lese? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
62 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdo bydlí v lese? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
62 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Leporelo Kdo bydlí v lese? seznámí nejmenší čtenáře se životem deseti zvířátek z lesa. Na každé stránce čeká děti kromě názorných obrázků veršovaná hádanka.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kdo bydlí v lese? je 62 Kč

Výběr knih autora Zuzana Pospíšilová

Zobrazit všechny knihy autora Zuzana Pospíšilová
Výběr knih vydavatele Levné knihy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Levné knihy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.