Keď sa vrátil

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 272 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Keď sa vrátil koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
272 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Keď sa vrátil koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Keď sa vrátil koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
378 Kč
Není skladem

Krátký popis
To leto bolo najkrajším v jej živote. Raven stretla Gavina, muža svojich snov, no nanešťastie... bol pre ňu nedosiahnuteľný. Pre jeho matku bola nikto, len najatá pomocná sila, ktorá sa jej synovi nemohla rovnať. Nikdy by nedovolila, aby ostali spolu. A tak sa skrývali, až kým Raven nedonútila…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Keď sa vrátil je 316 Kč

Výběr knih autora Penelope Ward

Zobrazit všechny knihy autora Penelope Ward
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.