Kingdom of the Cursed, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 242 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kingdom of the Cursed, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Kingdom of the Cursed, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
256 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kingdom of the Cursed, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kingdom of the Cursed, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kingdom of the Cursed, 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Kingdom of the Cursed, 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
265 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The Sunday Times bestseller.One sister. Two sinful princes. Infinite deception with a side of revenge . . . Welcome to Hell. From the #1 New York Times bestselling author Kerri Maniscalco comes the sizzling and sweepingly romantic sequel to Kingdom of the Wicked. With the enigmatic Prince of…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kingdom of the Cursed, 1. vydání je 265 Kč

Výběr knih autora Kerri Maniscalco

Zobrazit všechny knihy autora Kerri Maniscalco
Výběr knih vydavatele Hodder & Stoughton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder & Stoughton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.