Kiwi Needs a Wee-Wee

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 236 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kiwi Needs a Wee-Wee koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The perfect potty-training book for little ones - outrageously funny and gently reassuring in equal measure!Uh-oh! Kiwi needs a wee-wee, and he can''t stop weeing everywhere wee-wees don''t go: on the floor, in the swimming pool, and even on poor Penguin''s lap! Oh, feathers. Will Kiwi ever…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Michelle Robinson

Zobrazit všechny knihy autora Michelle Robinson
Výběr knih vydavatele Hachette Children's Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hachette Children's Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.