Kompletní průvodce automasáží - Přirozený způsob prevence a léčby pomocí tradiční čínské medicíny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 323 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kompletní průvodce automasáží - Přirozený způsob prevence a léčby pomocí tradiční čínské medicíny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kompletní průvodce automasáží - Přirozený způsob prevence a léčby pomocí tradiční čínské medicíny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
362 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kompletní průvodce automasáží - Přirozený způsob prevence a léčby pomocí tradiční čínské medicíny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
366 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kompletní průvodce automasáží - Přirozený způsob prevence a léčby pomocí tradiční čínské medicíny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
401 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kompletní průvodce automasáží - Přirozený způsob prevence a léčby pomocí tradiční čínské medicíny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kompletní průvodce automasáží - Přirozený způsob prevence a léčby pomocí tradiční čínské medicíny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
367 Kč
Není skladem

Krátký popis
Akupresura je léčba, která pomocí hnětení, tření, stlačování a dalších masážních technik stimuluje akupunkturní body, harmonizuje proudění životní energie v organismu, čímž dokáže ulevit od bolesti, zklidnit nervy, zlepšit pleť a předcházet nemocem. Akupresura funguje jako prevence i léčba.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kompletní průvodce automasáží - Přirozený způsob prevence a léčby pomocí tradiční čínské medicíny je 370 Kč

Výběr knih vydavatele Alpha book

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alpha book
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.