Konec ruského světa? - O ideových zdrojích ruské agrese

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 216 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Konec ruského světa? - O ideových zdrojích ruské agrese koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Konec ruského světa? - O ideových zdrojích ruské agrese koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Konec ruského světa? - O ideových zdrojích ruské agrese koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Konec ruského světa? - O ideových zdrojích ruské agrese koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Proč ruská veřejnost podporuje válku na Ukrajině? Proč je netečná ke zločinům spáchaným v jejich jménu? Je třeba hledat historické paralely v době Ivana Hrozného, carů-autokratů, v době komunismu – nebo všude najednou? Piotr Skwieciński, polský publicista a diplomat, který mnoho let působil v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Konec ruského světa? - O ideových zdrojích ruské agrese je 239 Kč

Výběr knih vydavatele Books & Pipes

Zobrazit všechny knihy vydavatele Books & Pipes
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.