Konec světa, tak jak ho známe

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 98 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Konec světa, tak jak ho známe koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
98 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Erlend Loe v novém románu o Dopplerovi a jeho věrném losím průvodci Bongovi ukazuje skvělou formu.Tento titul je dostupný také jako komplet za výhodnou cenu.Doppler je zpátky. Potřetí a naposledy. Po mnoha letech strávených v hlubokých opuštěných lesích si uvědomí, že má rodinu. Losa Bonga…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Konec světa, tak jak ho známe je 98 Kč

Výběr knih autora Erlend Loe

Zobrazit všechny knihy autora Erlend Loe
Výběr knih vydavatele Kniha Zlín

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kniha Zlín
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.