Tiché dny v Mixing Part

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 82 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tiché dny v Mixing Part koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
82 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tiché dny v Mixing Part koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tiché dny v Mixing Part koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tiché dny v Mixing Part koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
93 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Úsměvný román oblíbeného norského autora líčí unavené soužití jednoho obyčejného manželského páru. Postavy v Loeových románech stárnou spolu se svým autorem, a tak není divu, že v roce, kdy Loe oslavil čtyřicetiny, přivádí na scénu čtyřicetiletého hlavního hrdinu. V úvodu jej lakonicky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tiché dny v Mixing Part je 88 Kč

Výběr knih autora Erlend Loe

Zobrazit všechny knihy autora Erlend Loe
Výběr knih vydavatele Vakát

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vakát
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.