Kurtovi přeskočilo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 149 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kurtovi přeskočilo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kurtovi přeskočilo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
178 Kč
Není skladem

Kurtovi přeskočilo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
150 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kurtovi přeskočilo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Kurtovi přeskočilo - Loe Erlend. Kurt má knír, multikáru zvanou ještěrka, ženu architektku, tři děti a na zahradě kostru ryby, se kterou s rodinou objel celý svět... A tentokrát má i diamant velký jak fotbalový míč. Že peníze nejsou všechno? Kurt si o tom myslí své. Bohatství mu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kurtovi přeskočilo je 163 Kč

Výběr knih autora Erlend Loe

Zobrazit všechny knihy autora Erlend Loe
Výběr knih vydavatele Baobab

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baobab
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.