Kouzelné Vánoce. Vánoční zvyky a koledy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 123 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kouzelné Vánoce. Vánoční zvyky a koledy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
123 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kouzelné Vánoce. Vánoční zvyky a koledy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kouzelné Vánoce. Vánoční zvyky a koledy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kouzelné Vánoce. Vánoční zvyky a koledy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem

Kouzelné Vánoce. Vánoční zvyky a koledy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
130 Kč
Není skladem

Krátký popis
Není nic krásnějšího, než maminčina kuchyně vonící vanilkou, než očekáváním rozzářené oči dětí před vánočním stromkem. Je škoda tímto obdobím jen tak proletět a na chvíli se nezastavit.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kouzelné Vánoce. Vánoční zvyky a koledy je 137 Kč

Výběr knih autora Petr Šulc

Zobrazit všechny knihy autora Petr Šulc
Výběr knih vydavatele Pierot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pierot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.