Krabička zápalek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 182 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Krabička zápalek koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
182 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krabička zápalek koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krabička zápalek koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krabička zápalek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Krabička zápalek koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Krabička zápalek - Ching Lo. Sbírka Krabička zápalek nabízí vhled do básnické a výtvarné tvorby Lo Ch’inga (nar. 1948), jednoho z nejvýraznějších současných taiwanských umělců. Básně a malby, které Lo Ch’ing vytvářel v průběhu devadesátých let dvacátého století, jsou ve sbírce…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Krabička zápalek je 216 Kč

Výběr knih vydavatele Mi:Lu Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mi:Lu Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.