Krásny omyl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 307 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Krásny omyl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Krásny omyl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Caina Westa som stretla raz večer v bare. Zazerala som naňho, čo si nesprávne vysvetlil ako záujem. Prihovoril sa mi, no ja som ho bez mihnutia oka poslala do čerta. Vynadala som mu do egoistických klamárov a podvodníkov, až fešák vyvaľoval oči. Viete, pred časom zbalil moju kamarátku, pričom…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Krásny omyl je 316 Kč

Výběr knih autora Vi Keeland

Zobrazit všechny knihy autora Vi Keeland
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.