Křik mrtvé ženy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 318 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Křik mrtvé ženy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Křik mrtvé ženy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Křik mrtvé ženy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Není skladem

Křik mrtvé ženy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pavel Wagner, unesený a zdrogovaný, se stane svědkem sadistické vraždy. ***** Když je zanedlouho nalezen, stále ještě pod vlivem drog, stojí spolu se soukromou vyšetřovatelkou Annou Steinbachovou před svým dosud nejnáročnějším případem: tentokrát totiž nemají k dispozici tělo ani důkazy. Byly…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Křik mrtvé ženy je 343 Kč

Výběr knih autora Roxann Hill

Zobrazit všechny knihy autora Roxann Hill
Výběr knih vydavatele Vendeta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vendeta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.