Živí budou mrtví

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Živí budou mrtví koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
299 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mrtvola znetvořená k nepoznání. A vrah, který nepřestane, dokud se nedočká pomsty.Deštivé listopadové ráno, zamračené a chladné. Ve starém kostele je nalezena k nepoznání znetvořená mrtvola úspěšného právníka. Byl brutálně mučen a oběšen před oltářem. Stal se mrtvý obětí psychopata? Nebo…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Roxann Hill

Zobrazit všechny knihy autora Roxann Hill
Výběr knih vydavatele Vendeta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vendeta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.