Krok za krokem I.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Krok za krokem I. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
152 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Krok za krokem I. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
167 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jedná se o magický deník autora publikace, jehož první část se takto dostává do rukou čtenářů. Tento deník je minimálně upraven. Autor prošel (a stále prochází) oblastmi nejvyšších magicko-mystických principů. Je v něm popsána celá řada způsobů (psychotronické) diagnostiky, a to základní až po…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Krok za krokem I. je 159 Kč

Výběr knih autora Ivan Gellner

Zobrazit všechny knihy autora Ivan Gellner
Výběr knih vydavatele Vodnář

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vodnář
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.