Kuba nechce číst - První čtení, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Kuba nechce číst - První čtení, 3. vydání aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Skvělý nápad, jak naučit Kubu číst! Kuba nechce číst, psát ani počítat. Do první třídy se mu vůbec nechtělo. Co si však počít s žáčkem, kterému se v hlavě honí všechno možné, jen ne škola? Paní učitelka z 1. A na to přišla! Od chvíle, kdy dostala ten skvělý nápad, začaly děti chodit do školy s…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Petra Braunová

Zobrazit všechny knihy autora Petra Braunová
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.