Kytice - The bouquet

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kytice - The bouquet koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kytice - The bouquet koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Titul vznikl prozaickým ztvárněním několika vybraných Erbenových básní a překladem do anglického jazyka. Balady, které důvěrně znáte, si můžete přečíst ve zjednodušené angličtině. Za každým příběhem najdete anglicko-český slovníček, kapitolu uzavírá oddíl The comprehension questions, obsahující…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kytice - The bouquet je 246 Kč

Výběr knih autorů Karel Jaromír Erben , Alena Kuzmová

Zobrazit všechny knihy autora Karel Jaromír Erben, Alena Kuzmová
Výběr knih vydavatele Edika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Edika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.