La tulipe noire

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 218 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

La tulipe noire koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Holland, 17th century. Young Cornelius has one passion, tulips, and one dream, to make a black tulip bloom. But he is unjustly imprisoned. Will he have to give up his dream or can he still hope to fulfil it, thanks to the beautiful daughter of the jailer? Dossiers:Alexandre Dumas (père)Les…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Alexandre Dumas

Zobrazit všechny knihy autora Alexandre Dumas
Výběr knih vydavatele Black Cat

Zobrazit všechny knihy vydavatele Black Cat
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.