Historie o těžkých protivenstvích církve české v jazyce 21. století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 271 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Historie o těžkých protivenstvích církve české v jazyce 21. století koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Historie o těžkých protivenstvích církve české v jazyce 21. století koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Historie o těžkých protivenstvích církve české v jazyce 21. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Historie o těžkých protivenstvích církve české v jazyce 21. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
333 Kč
Není skladem

Historie o těžkých protivenstvích církve české v jazyce 21. století koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
287 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po dlouhé době se znovu k českému národu dostává kniha o českých mučednících sepsaná Janem Amosem Komenským, a upravená do jazyka 21. století. Dílem, které by bylo možné nazvat knihou krve a slz, bolesti a utrpení, přispěchal Komenský na pomoc těžce zkoušené církvi první poloviny 17. století.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Historie o těžkých protivenstvích církve české v jazyce 21. století je 293 Kč

Výběr knih autora Jan Amos Komenský

Zobrazit všechny knihy autora Jan Amos Komenský
Výběr knih vydavatele Poutníkova četba

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poutníkova četba
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.